Joomla Free Template by FatCow Hosting

AUTOTERAPIA MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWA - JAK POZBYĆ SIĘ BÓLU, POPRAWIĆ MOBILNOŚĆ I BYĆ SZCZĘŚLIWYM WE WŁASNYM CIELE. JILL MILLER

Autoterapia mięśniowo-powięziowa przedstawia narzędzia, za pomocą których znacząco poprawisz komfort swojego życia, poświęcając na to mniej niż pięć minut dziennie. Ludzkie ciało to w pełni wyposażony, samouzdrawiający się organizm, a ta książka przeprowadzi cię przez łatwe do wykonania techniki automasażu, dzięki którym zwalczysz ból i poprawisz swoje wyniki sportowe bez względu na rodzaj uprawianej aktywności.
Nauczysz się, jak podnieść jakość życia bez względu na to, jak wyglądasz, ile ważysz i jaką masz kondycję. Znajdziesz tu między innymi:

• inspirujące historie osób, które zmieniły swoje życie dzięki metodzie roll model,
  • przystępne wyjaśnienia sposobów i mechanizmów działania tego systemu, napisane w oparciu o stan dzisiejszej wiedzy na temat budowy ludzkiego ciała oraz fizjologiczne efekty rolowania,
  • szczegółowe opisy technik rolowania pobudzających sprężystość ciała, dzięki którym zyskasz więcej energii, zmniejszysz poziom stresu i poprawisz wyniki w sporcie.

Lektura tej książki to najprostszy i najszybszy sposób na życie bez bólu i osiągnięcie pełni swoich fizycznych możliwości.

Przedmowa: Kelly Starrett, autor Bądź sprawny jak lampart.

Oprawa miękka, Liczba stron: 434, Cena detaliczna: 99,90 zł

Zamówienia można składać:

• za pośrednictwem strony internetowej www.fizjomix.pl lub www.kinesiologytaping.pl zakładka SKLEP
  • telefonicznie: 660 680 702 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00)